مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-31فرهنگي

جزییات اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+جدول نمایش


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر در بندرعباس خبرداد.

- جزییات اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+جدول نمایش ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر در بندرعباس خبرداد.

اسمعیل جهانگیری ظهر امروز (11 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این جشنواره از تاریخ 15 الی 22 بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب شهر بندرعباس هم زمان با تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این دوره از جشنواره 16 فیلم از 22 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه مندان و مخاطبین جشنواره اکران می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی با ستاد جشنواره این 16 فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مخاطبین جشنواره می توانند در زمان آغاز بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره به سه درگاه سینما گیشه 7 مراجعه و بلیط های جشنواره را تهیه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: 16 فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس اکران می شود و علاقه مندان می توانند همه روزه در دو سانس 18 و 20:30 در سالن سینماهای منتخب جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+جدول نمایش

جزییات اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+جدول نمایش